På daværende tidspunkt arbejdede "Fiskernes Økologiske Netværk" hårdt for at få den skånsomt fangede, vildtlevende fisk (af bæredygtige bestande) økologigodkendt, og dette samarbejde var vi stolte af at deltage i, og det resulterede da også i, at vi blev godkendt til at sælge denne fisk i 2001, og for at få fisken ud til alle danskere var Internetsalg jo en oplagt - men meget, meget ny - mulighed på dette tidspunkt. Men det gik fint med salget, men det gik desværre dårligt med at få fisken økologigodkendt, og fiskerne, der var med i det, led så meget nød, at det hele til sidst løb ud i sandet. Alt dette kan du læse meget mere om, hvis du kigger på www.levendehav.dk, hvor de samme mennesker den dag i dag stadig arbejder for bæredygtigt fiskeri, og en masse andet, og vi har stadig et stort håb om en dag, at få f.eks. et blåt økologimærke til denne fisk, som vi - parantes bemærket - stadig køber masser af. Bemærk, at Naturskånsomt Fiskeri/FØN intet har at gøre med MSC-certificeringen (vores mening om MSC kan du læse meget mere om under fersk fisk).
Tilbage i 2001/2002 fik aarstidernes daværende direktør så øje på os, og da vores holdning til tingene passede rigtigt godt sammen med deres økologiske tankegang, byggede vi et stykke til vores produktionslokaler, så vi blev i stand til at købe, klargøre og pakke al den fisk, de allerede solgte via abonnementsordninger på daværende tidspunkt. En betingelser fra aarstidernes side var dog, at vi kun måtte have netsalg via dem, så vi måtte ophøre med netfiskehandleren. Vi begyndte at sende fiskekasserne afsted til dem i sommeren 2002 og vi syntes selv, det gik rigtigt godt, og vi fik meget ros fra både deres kunder, men også fra de medarbejdere, vi arbejdede sammmen med til daglig. Desværre skete der en masse hos Årstiderne med mange nye personer, og det er jo hvad der sker, men da vi blev tvunget til at gå på kompromis med bl.a. vores kvalitetskrav, så kunne vi ikke helt se os selv i øjnene mere, så derfor blev det til, at vi startede vores helt nye netbutik op i 2005. Vi startede i det helt små, for idéen var - og er - kun at sælge det allerbedste, og at alt skulle være kundens eget frie valg.